Kereta Sewa Shah Alam | Van Sewa Setia Alam & Shah Alam

Kereta Sewa Van Sewa Setia Alam & Shah Alam

Kereta Sewa Setia Alam & Shah Alam ialah halaman web untuk mempromosikan perkhidmatan kereta sewa di Shah Alam & Setia Alam, Selangor. Kami merupakan wakil penyewa kereta sewa di Shah Alam & Setia Alam, Selangor..

Kami menyediakan Perkhidmatan Kereta Sewa untuk pelanggan samada individu atau korporat, tempatan mahupun antarabangsa di seluruh daerah di Selangor. Kereta sewa kami boleh disewakan secara harian, mingguan mahupun bulanan.

Kereta Sewa Myvi Serendah RM90 Sehari Di Shah Alam

KERETA SEWA MYVI SERENDAH RM90 SEHARI DI SHAH ALAM

Apa khabar semua Pelanggan Setia Syarikat Setia Car Rental, Sihat? Mesti yang dah lama dan penyewa ulangan kami tertarik dengan tawaran kami ini. Yes Setia Car Rental Kembali Kereta Sewa Myvi Serendah RM90 Sehari Di Shah Alam. Nak tau lebih Lanjut.. Scroll Kebawah dan teruskan membaca.

Sebelum Tu.....

MYVI 1.3 RM90/Day (Harga Mingguan Rm130/day)

Myvi 1.3 G Auto adalah kereta yang agak terkenal di kalangan Rakyat Malaysia. Sesuai untuk pemanduan di dalam jalan-jalan sempit di sekitar KL dan Shah Alam. Kereta yang agak compact senang untuk masuk ke tempat letak kereta. Rekaan yang comel dan menjadi kegilaan setiap warga negara malaysia.  Jika Kereta anda perlu di tinggalkan bengkel untuk service 3 hari.. Inilah Myvi yang anda cari untuk kegunaan sementara.

Tahukah anda terdapat kereta sewa myvi RM90 sehari di Shah Alam?  Mesti ramai tak tahukan bahawa terdapat syarikat kereta sewa yang meletak harga sewaan myvi RM90 sehari. Setia Car Rental Adalah Syarikat Kereta Sewa Myvi RM90 di Shah Alam yang terkenal. Sewaan Rm90 ini adalah pada hari Isnin sehingga Jumaat. Kereta Myvi yang Tidak lebih dari 5 Tahun, Bersih dan Kemas serta keadaan yang baik ini boleh disewakan dengan harga RM90 pada hari bekerja.

Shah Alam Di Seksyen Berapa Ye?

26B Jalan Kristal J7/J Seksyen 7 40000 Shah Alam Selangor Darul Ehsan.

Tak Tau juga?! Haaa Google Hakim Seksyen 7.

Alamak Confius Hakim mana satu sebab Di Seksyen 7 ada 2 Hakim.

Google Thai Boat Noodle Little Rara Shah Alam atau Chemistry Cafe..

Ye Situlah Pejabat Kami, Berdekatan restauran-restauran yang agak terkenal seperit Thai Boat Noodle Little Rara. Kalau berpeluang mana tau anda nak belanja kami Pad Kra paw. Sedap hingga Menjilat Sudu saya cakap.

Apa pun Focus Myvi Rm90.. Wooo RM90/hari tu bukan senang nak dapat dekat area Shah Alam ni.

Baby Gold Kami Sedang Dibersihkan. Comel Je Kan

KERETA SEWA MYVI SERENDAH RM90 SEHARI DI SHAH ALAM

Bagaimana harga Kereta Sewa Myvi Shah Alam bagi hari Minggu dan cuti umum pula?

Harga Kereta Sewa Myvi bagi cuti umum dan hari minggu adalah RM130/hari, tetapi jangan risau sebab syarikat kereta sewa kami ada promosi hebat pada cuti umum dan hari minggu. Harga Kereta Sewa bagi cuti umum dan hari minggu pasti akan membuat anda semua nak sewa berulang kali. Promosi kereta sewa myvi pula bukan biasa-biasa, anda dengan sekali mesti terus nak punya sewa hari tu juga. Untuk Sewa Kereta Myvi Serendah Rm90 ni pula kena buat tempahan awal sebab kereta kami adalah terhad dan ramai dah buat tempahan.

Macam mana boleh terpikir nak letak Kereta Sewa Myvi Serendah Rm90 Sehari?

Harga ini tertakluk kepada beberapa terma dan syarat.

Syarat - Syarat Sewaan adalah

1.Harga Sewaan ini Boleh digunakan pada Hari Isnin sehingga Jumaat  SAHAJA
(Tidak termasuk Cuti Umum)

2. Tempoh Sewaan mestilah melebihi dari 3 hari

3. Harga ini juga tidak boleh digunakkan untuk Promosi dan Diskaun yang ada dari Syarikat Setia Car Rental.

4. Share Post atau Website Kami ke Whatsapp/Rakan anda dan tunjukkan Bukti dengan Screenshoot sharing anda.


5. Dokumen yang kami perlukan dari Penyewa adalah:

-IC Original
-Lesen Memandu Penuh (Lesen P pun Boleh tapi Sediakan Sticker P ye)
-Bil Elektrik/Air/Telefon Rumah yang Menetap Sekarang
-Business Kad atau Company Business Kad jika ada.


6.Tempahan Kereta mestilah di dengan Menekan Link Whatsapp ini:


 Sewa Kereta Myvi RM90

Anda Masih ragu-ragu??

Boleh Hubungi Saya di :

010-8444814 AMIR
010-8444814 AMIR

LAGI SATU PROMOSI CUTI SEKOLAH UNTUK NOVEMBER DAN DISEMBER DAH KELUAR

CEPAT-CEPATLAH YE BUAT TEMPAHAN.

KAMI DAH NAK FULL SEPANJANG CUTI SEKOLAH SEBAB PROMOSI POWER SANGAT~!!





0 comments :

Post a Comment

Perkhidmatan Kami

Kami menyediakan perkhidmatan sewa Van di Shah Alam & Setia Alam
Nissan urvan baru dan Toyota Hiace Baru

Kami juga menyediakan pelbagai jenis kereta untuk disewakan seperti Vellfire, Starex, Alza, Hiace, Myvi, Saga, Axia dan Viva

Kami menyediakan Perkhidmatan Kereta Sewa untuk pelanggan samada individu atau korporat, tempatan mahupun antarabangsa di seluruh daerah di Selangor. Kereta dan Van sewa kami boleh disewakan secara harian, mingguan mahupun bulanan.

Untuk booking call 010 - 844 4814

Car Rental Selangor is located in Selangor, Malaysia. We enjoy to give you as our customer the best car rental and chauffeur (car rental with driver) service we have. We provide Car Rental and Chauffeur Services for individual and corporate, local and also international customers. We have various types of car model including economic, MPV, Sedan, LUXURY and van. At Car Rental Selangor we try our best to give the best car rental and chauffeur (car rental with driver) service we have because our customers' happiness are our satisfaction.


We provide Car Rental and Chauffeur (Car Rental with driver) Services

Kami menawarkan perkhidmatan kereta sewa sekali pemandu dengan harga berpatutan. Semua pemandu kami dilatih untuk menjadi pemandu yang cekap dan penjaga yang sangat baik.

Pemandu kami bukan sahaja akan memandu anda ke mana anda ingin pergi tetapi mereka akan mengambil berat dalam memastikan anda selesa dan baik sepanjang perjalanan anda.

Harga yang kami tawarkan termasuk Minyak, Toll, Professional Driver, Keadaan kereta yang sangat baik dan Air Mineral Percuma untuk setiap penumpang.